De signmakers van Reclasign hebben 5 mega trailers van Dailycool bestickerd met de nieuwe campagne van Albert Heijn. Dailycool is logistieke dienstverlener in het vervoer van versproducten, waaronder de dagverse producten van Vezet naar Albert Heijn.
Je hebt het waarschijnlijk wel voorbij zien of horen komen: “Dat is het lekkere van Albert Heijn”. De nieuwe slogan van de supermarktketen. Bijbehorend aan deze slogan is in de campagne gebruik gemaakt van gezonde en betaalbare producten als groente en fruit.
Om de nieuwe campagne door te voeren op het wagenpark heeft Reclasign 5 trailers van maar liefst 13,5 meter lang beplakt. Hierbij is gebruikt gemaakt van full color geprinte folie, bedekt met glanslaminaat. Het resultaat van deze vrachtwagenbelettering is opvallend en kleurrijk!
Gemiddeld legt een Nederlandse automobilist bijna 35 kilometer per dag af. Op dezelfde dag rijdt een vrachtwagen tussen de 500 en 700 kilometer. Ze worden duizenden auto’s per dag ingehaald: zorg daarom dat ze opvallen. En ja, onze signmakers helpen je graag!
Laat ons weten wat je wensen zijn en we maken, geheel vrijblijvend, een offerte op maat met een ontwerp op schaal. Zo krijg je een goede eerste indruk van het uiteindelijke eindresultaat.
Zo af en toe op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws? Schrijf je dan in voor onze NWSbrief. Geen zorgen, wij houden ook niet van spam :)
We beloven je alleen maar leuke en interessante mails te sturen!